skip to Main Content

Sebelum anda mengemukakan permintaan pemulangan, sila semak sama ada masih dalam tempoh sah pemulangan. E-mel / hubungi Raya untuk pemulangan produk dengan invois dan borang pemulangan yang boleh dimuat turun. Sila tunggu balasan daripada Raya dalam masa 2 hari bekerja untuk meluluskan / menolak permintaan pemulangan anda. Ejen logistik yang dilantik oleh kami akan mengambil produk daripada anda.

Sila rujuk ‘Polisi Pemulangan Produk 7 Hari’ kami.

Anda boleh memohon pemulangan atas sebab berikut:

  • Saya menerima item yang tidak lengkap (cth: Bahagian yang hilang)
  • Saya menerima item yang salah (cth: Model yang salah, kuantiti yang salah, item yang berbeza)
  • Saya menerima barang dengan kerosakan fizikal (cth: Kemik)
  • Saya menerima item yang rosak (cth: Kerosakan, tidak dapat digunakan)

Sekiranya anda ingin memulangkan produk anda atas sebab perubahan fikiran, ini tidak dibenarkan oleh Raya.

Sila isi bahagian ‘Komen Tambahan’ – maklumat tambahan akan memberi Raya lebih banyak maklumat mengenai permintaan pemulangan anda apabila membuat keputusan untuk meluluskan atau menolak permintaan ini.

Back To Top
×Close search
Search